2004-07-01 12:30:13阿佘

醒少少喇!!高手!!

我今日好多野做呀~~d野好似做極都唔完既~~不過呢今日我個partner串到個女 同事冇聲出呀~~我地要搵sales, 佢就行過黎話有個人睇下我地岩唔岩,但係我唔係做緊個file 架嘛!!我咪話我唔係做slaes架~我同事話sales呢邊呀~~但係其實呢個人係應該唔會做sales架~~因為佢係做reseption之嘛~~跟住我同事唔知講左句咩令到佢收聲喎!!我收工個陣問過佢架~~佢話個人都冇登記過slaes d工,連唯一個份都缺席面試,點會想做slaes呀~~跟住我同事就講左一句「醒少少喇!!高手」就係呢句說話令到佢冇聲出喇~~幾開心呀~~唔使等我地成日都聽到佢搭傘聲嘛!!可以耳根清靜喇~~不過唔知星期五會點呢??