2004-06-29 00:51:56阿佘

有感而發!!

今個星期日,我媽咪跟左我返教會,佢而家都幾好丫!!我覺得佢好鐘意同人傾計tim呀!!跟住就去飲左茶喇,大家有講有笑,都幾好架~~ha ha~~之後就去左打羽毛球,跟住就去左行街街喇!!,買左條褲呀~~三十幾蚊呀~~好開心 ha ha~~

今日星期一,去左練sop,個feel好正呀~~你會好投入咁去敬拜神,完全唔覺自己係度練架~~因為呢一次既練習,令到我體會到一d野!!都係一個幾好既提醒,神有聽我去祈禱,然後給我回應。

我們的教會係唔係少了那團“火”呢,如果係,我們又何時去復興那團火呢??求神俾智慧我地教會,令到我地的教會復興起來吧!