2004-06-23 00:17:04阿佘

I need to POWER!!

今日一大朝早起身出去唱K,好耐冇唱過K喇!!好似放監咁,幾開心呀!!不過我揀錯歌呀~~有d歌我應該唱唔到or開左聲先唱架!!不過唔緊要喇!!
之後我地就去左我們的導師家裡玩我們好耐都冇玩過既煮飯仔!!哈哈~~好好玩呀!!仲整左 「te 啦 me 蘇」呀!!幾好食呀!!好香呀!!yummy!!!
我地玩到好夜先走呀~~其實都唔係太夜既!!我地搭亡命小巴出黎呀!!嘩!!四個字出到觀塘!!勁呀!!落車後有「wing wing」地!!不過都好架!!貪佢快丫嘛!!不過唔好成日搭,心血少!!he he~~

我聽日就要同個女同事講喇!!有d驚呀~~不過係度要講清楚先!!佢冇講過任何野去表示d咩野,至不過係佢再係咁會影響到我既工作!!同埋連d同事都發覺到係好驚架~~~所以一定要講!!希望我會講我好一點,人地落得到台喇!! I need to power!! 不過呢d係神俾我既^。^