2004-06-21 23:14:24阿佘

多分享.多代禱

今日我唔係咁開心架!!因為我遇到一個好大既問題,我覺得真係幾大問題架!!又唔知點講好wor!!所以我好驚呀!!因為我要同佢講清楚,如果唔係個球只會越滾越大,對我既工作構成威脅,所以我必須要正視~~~我有可能星期三同佢講清楚,希望神會加力量給我和勇氣喇!!

睇到有個朋友好唔開心,因為覺得冇人關心佢,但其實唔係架!!我地知道你既難處既!!都希望佢搵到一份合適佢既工作^。^有另外一個朋友話我地少左分享既力量,我認我地而家係鍾意玩架!!我覺得講完都係冇咩人理既,講黎都冇用喇!!同埋有時我覺得我地好內儉呀!!唔知點解呢~~just feeling law!!希望我地呢班人可以更有分享既力量吧!!

要記住,我們大夥兒一起不是玩架!!我們都要分享架!!多些分享,,些代禱!!!