2008-05-24 11:53:40°♥BABE ` 套圈圈﹑

+*☼[♥詹娃娃 ★.我愛妮 *]ܤ

詹娃娃 ♥


Good feels ashamed sorry your you really very well very lovable very
much to sympathize me quite silly such not to treasure you each time
to recollect my tear always does not stop flows me not to know you how
if can’t I not dare in my side to imagine that to be able to be any
world I more and more is afraid is happy my uncultivated land to be
even happy did not know how should be you to say I only said did not
do was how I didn’t understand should be you to promise my us to be
able always to love you in together oh me




↓翻譯 :目‵





























好愧疚好對不起你
你真的很好
很可愛
很體貼
我好傻
這麼不珍惜你
每次回想
我的眼淚
總是不停的流
我不知道
你如果不在我身邊會怎樣
我不敢想像那會是什麼世界
我越來越害怕樂
我甚至荒樂
不知道該怎麼做
曾經你說過
我光說不做
是的 我不懂該怎麼做
你答應過我
我們會一直在一起噢
我愛你
甜心派=))娃娃娃娃&#9 2008-05-26 20:54:15

別傻哩ˋ 不管遇到甚麼困難ˋ

相信我ˋ 手牽手 只要我們兩人在一起

一定會沒事阿 記住噢 打勾勾ˋ

版主回應
摁摁 ‵
臭貝比 ♥
我愛妮攸 ★.
2008-05-28 10:13:25