2004-01-04 23:54:28annie

lost and faith

無聲無息的一陣暈眩
把我捲進黑暗的森林
我慌張的尋找的出路
卻只聽見無數的耳語
我想 我是迷路了

我閉上眼睛
聽見自己的呼吸
是如此渺小 卻又如此確定的 存在著

你悄悄的牽起我的手
把我帶到了一片藍色的沙灘
有湛藍的海 和 絢爛的陽光

海水洗淨 我的猶豫
陽光曬乾 我心裡的角落
我帶著陽光,海水 和 信仰
堅定的走向未來的旅程

There is the wind
blew me into a dark forest
I try to find my way out
but only heard thousand of wisperd.

I think I must get lost
so I close my eyes
I heard my breathing
so small but so sure

You hold my hand gently
bring my to the white beach
With the blue blue ocean
and the bright bright sunshine

The water wash away my hasitation
The sun light up my dark corner
I take my faith
and the strength from the sun and ocean
Step firmly for my future jurney