2007-10-16 18:01:12ャ傻κíττу︷♥

你想激’s我?!

激’s我啦!*~* 竟然一而再,再而三甘对我!

我唔发火,你真系当我系hello kitty吖! 
        
  你呢排究竟搞乜鬼?你想避我?

但系我地已经一星期见次面,甘仲系唔够小?

话晒我地一齐都甘多年罗!难道你就要响我最需要你时放弃我?    

 会唔会太绝啦?你知我无钱去稳第二个咖?

至少你应该陪我到毕业,等我可以留下个美好回忆;可惜你...
  
    够啦!你仲想点? 我地之间点解会存在甘多问题? 
  
   你零件松左我都可以接受,但你上次要复装系统,我拆左硬盘来服侍你;

寻晚你又傻左,我比钱稳人上门维修照顾你;

但系今晚你又系甘啦!我真系好想同你分手,但又无能力稳其它来替代你! :( 无奈.

上一篇:要走_了

下一篇:以后可能没得来囖!

ヴмei&#1 2007-10-19 07:56:52

噢~..還以為你又被哪個丑男甩了..
原來是這樣子...我都放心點兒,艾~..你就少點上網,多點復習吧你...
電腦壞是好處...繼續吧!!!!~