2005-07-29 19:33:48小卓

游水

昨天 突然間 心血來潮 想去游水
於是 約人
最後只約到 靜怡 小魚 moky

去到泳池 發覺 比上次小人
最起碼 都游到
亦發覺...
原來小魚 游泳 好利害
他們說小魚 當年 在 水運會 中拿了 金牌
聽了 之後 有一點兒驚訝

但佐敦谷游泳池 裡的人都不是游水
而是來(炸水)
經常濺 起很多的水花
但又不覺他們是在游泳中

游到差不多 我凍得面青時
就走了
約了m仔 和堅 就去食飯

真的被m仔 激死
成日說到我好惡 不講道理的樣子

其實 我雖然 同溫柔差好遠
但我未至於好惡....
我都只係 成日 講下 (打爆你個頭)同 (吊起你黎打)
我都係講下o者...