2005-06-13 10:58:01小卓

BBQ

昨日係 班會活動既日子
去左石澳到燒野食
有好多同學仔參與呀

等齊人之後 就分左兩批人去買野
我重係超市到見到 殘酷一丁 總決賽
唱 黑色幽默 o個個人
若果問我點解記得佢
就係因為佢唱黑色幽默 唱得唔好...
同佢個樣有d 同胞feel

由於昨日係星期日
好多人都去BBQ
所以都驚無爐
好彩最後都霸到

燒左一陣 就同左d同學去左沙灘玩
我地玩左數字球 同閃避球
閃避球幾好玩呀
之後我地就去玩水
由於我無諗住會濕身
所以都無帶多套衫
結果我就 濕o西身
又無得換衫...
多得lok 件T shirt..thx

跟住我地就再返番去燒野食
點知 就落左陣好大既雨
再過多陣我就走lu
無通頂呀
因為要準備去旅行d野
同我好眼訓...