2001-12-28 13:29:10NiCo

真係好唔開心~好唔開心呀~!
點解成日隔左一排就一定比你罵喎,只不過好少事咋,你係度大大聲,好似要食左人咁,你檢討下你自己啦,成日咁話我,我忍夠啦,又話我呢樣,又話我個樣,其實你知唔知你好惡呀,心情一唔好就搵我地發洩,乜野粗口都對我地講,真係唔知邊個惡D,我地唔講,係因為你個身份,但係我地講左,又可以點??你又咪係一樣,好心你收歛D啦,成日都係得把聲,你真係好煩呀,係煩到嘔呀...
你D乜野階級觀念好重呀,好心你改下啦,唔一定係你高級過我,我唔可以出聲,任你擺佈架,好心你就講下道理啦,成日以為自己乜都0岩,其實你乜都錯,係我唔出聲咋,乜野又咪叫我幫,而家叫你幫我開度門遮,就係度吱吱喳喳,煩到死...如果你係咁巴閉,就乜都唔好叫我做AR...
好嬲好嬲,真係好嬲,嬲到爆,我唔想再晒氣同你嘈~!!!.