2004-03-09 18:09:38小氣會榮譽會長

【小氣會】~ 大尾篤一日遊

2004年3月7日
小氣會入左大埔踩單車,同行有阿古,阿威,yuki,大佬,汶仔,viola,天耀,gloria,同阿威表妹(唔知有無人記得佢叫咩名)

一大清早我地入到去沙田食lunch,魚蛋果日無黎,因為佢諗住想回復16歲青春美少女既身型,所以星期六晚會飲左十斤女兒紅,christine都無去,有米婆掛住搵錢,唔會去喇(其實唔識踩單車),咁又係喎,如果踩bb三輪車,對腳又長得滯,其他果d又唔掂地,都幾煩…

我地一直由大埔唔知邊度,踩到去唔知邊個公園,又唔知踩左去邊度停低落黎食野之後,阿古就話
『拿,呢度就係大尾篤喇。』
『哦,大尾篤就大尾篤啦。』
最後我地回程時去左提霸度坐左一陣,果度真係好靚。

到七點度我地返荃灣同christine食飯,之後我地同christine買埋MP3就散人。
臨走前大佬走去買野,估唔到viola既『俗世凡音』,果然不同凡響…

後記:
係果日有幾件趣事發生左…
*當我地係大尾篤食Lunch時,天耀想拎走gloria檯面上面果d今完既碗碟,點知一個唔小心,差d倒左落去gloria個頭上面。當大家笑緊之際,唔知邊個係度話gloria惡喎,之後Gloria發火呀,差d咸埋出黎…
佢話:『我邊有鬧佢呀!我都無出過聲』
心諗:『鬧都唔而家鬧啦,返去罰佢刨50個西瓜仲夠過癮啦』

*第二樣野呢,就係阿威表妹喇,同行之間佢都好doodoodoodoo,搞到大家都好doodoodoodoo,搞到阿威又嬲又尷尬,不過細路女姐,無咩所謂既。但如果佢唔係阿威表妹呢,我諗佢一早俾人封印左係大尾篤喇…

(大家記住留言呀,唔係爛波爛賓周)

*仲有一樣野最可惜,就係無人記得帶相機,最衰古家豪啦,鬼催命咁,如果唔係我出門口前一定記得帶~~ 凸~~~~