2006-07-03 01:19:08△*small。bird*▽

~累到想死~

6月30日,
原本同人玩msn玩好唔開心...
不過由得佢啦...我要抽返自己出黎啦
做返我自己~
放工就同d同學去左唱k
好不幸地...冇冷氣...
sam小人小到火都黎埋...
我出去講左句算啦..
佢勁惡咁叫我唔好嘈,
不過我都知係呢d moment女仔唔應該出聲..
不過之後都r到d~哈哈~
大家炆到相都冇影
我同ray ray都有一張合照既~
唱到2點幾走左lu~
同小兒係後欄hea左一陣,
大家都覺得7月係時候要有新開始~
希望好運快d降臨啦~
多謝ko送左隻葉宇澄既CD比我,
唔話得呀~

2006年1月1日至2006年6月30日止
大家係大家世界消失啦..
7月1日,早上9點,
同公公婆婆&mama去左ocean park
真係好鬼熱,
仲要熱熱下又落大雨,
濕晒身咁入左海洋館..
出返黎又熱到痴左,
一冷一熱,個人想死呀
到左5點幾,我地笑住咁同ocean park講bye bye
返到良景6點半,
我真係好想訓覺,
個人又勁唔舒服...
不過約晒人去swimming,
後來我係吉島勁求其買左泳衣就同小9,善,小兒出發黃金
果時己經8點半
之後等佢地...等到放棄左swim,
就去左黃金2期沖下涼,焗下桑拿...
後來返左jusco食野,
食食下野又勁想嘔,
入左toliet嘔極都嘔唔到..
12點幾,
我頂唔順返home訓,
個人勁唔舒服...
好難得先入睡...
竟然起身嘔...
嘔完之後勁頭痛...
又好難得再次搵周公,
點知...孖子打黎...問左2句講,
我又再訓返...
真係身體差了啦...

金日去左桃園島嘆左個tea,
就出左去swimming,
都幾開心,不過唔齊人....
唔緊要啦下次再黎過~