2007-12-04 12:55:01快樂ܤ

* 快樂 *

哈哈..還是一樣..過搭敲快樂的!!悠悠哉哉搭~~~!!

聽說..我即將有電腦了..又聽說..!!我又即將有T2哩!!

哈哈!!一台新搭照相機..跟電腦..開心~~~~!!快樂!!

上個星期五跟阿晴去淡水逛街..遇到茵姐..哈哈!!

跟空安..整個就還不錯啦..可以說SOSO....!!

星期日也跑去逛淡水..兩個白痴..原本是要去蘆洲搭!!

八點多..就出門哩..逛一逛..晃一晃..也不錯滴!!

哈哈!!打工~~~~~~~~~阿~~~~~~~~~~~淦....!!

沒$$$$一切很可憐...珊賊...快去工作咩!!

你不知道欠我幾頓飯了耶...!!亨!!!

沒$$$$但...不能打工~~~~~~~~淦...!!

哀~~~~口連!!!!我要買新衣服!!新年快樂......!!

趕快包紅包給我~!!!~~@@!!哈哈..今年好像沒紅包!!

又聽說..我要包紅包..淦..那ㄟ安內....!!

茅大小姐..記得ㄟ..我搭紅包!!還有小偉哥哥..哈哈!!我也是唷!!

你們兩個一定要包給我!!之道迷.......!!嘿嘿~~~