2006-07-14 01:45:29sInO

that day..

本來應該係星期一收ge週年紀念禮物..
我提早0係上個星期五收左lu~~
他是被迫的... kakaka

係一條鑽石鍊~~
雖然鑽石鍊唔係話好矜貴./..
但我真係好鍾意..

因為係老公送的..

而0係個日 我都送返條白金手鍊俾他~~~~

個晚...

老公煮西餐.. 超好味~~ 辛苦哂 >3<

雖然三個人食... 但都覺得好幸福...

有人話幸福ge女人係會肥ge表現
今日見到+2 佢肥左好多... 呢d就係幸福..
返到屋企同candy講... candy問我有冇.. 我笑笑口話我唔幸福 所以冇肥到
之後老公搭棚 話 : 佢話佢自己唔幸福lor~
then就坐左埋0黎 我地0係度笑

老公 :
其實我知道自己好幸福ga!! >3<~~~~