2006-06-13 00:06:49sInO

夫婦恩愛

呢幾日都係下雨天... 好鬼煩..又悶..
好彩 ... 每日出街個時都停左雨... 講起呢幾日好悶..

今個星期老公返夜... 得我自己一丁友孤叮叮咁...

不過講開... 星期五個日梁小朋友同行街..
佢話我放假之後肥左好多wor..

kaka 正路丫... 老公養 食飽就訓 訓飽就食~
梗肥ga~~ keke~~~~ ><”

不過話時話... 我都覺得自己肥左好多..
成個人包左... ohoh~~~~~ @)..(@

今朝在家等小朋友等到7點佢放工..
好悶悶...
佢個同事話我地行左成年都仲咁纏綿 ~~ kak~~
梗係la.. 我地恩愛ma~~ 老公話ge~~ >3<

weiwei~~ 你要乖乖ar~~~~ 呢個星期

記得有一晚臨訓個時我問你.. ”如果兩年後我地分左手,我地可唔可以做到好朋友?”
你答我”冇可能發生ge野我係唔會諗ge”

真的ma? 係!! 我認我成日都唔信你~~

但係...



_____________你 吹 咩 !!!___________________