2006-05-30 13:05:06sInO

╔╝叮... 人生的..

話咁快又考完la..

呢幾日諗左好多野..
梁生叫我唔好讀la wor... 話出0黎做野 兩丁友搵多d錢錢結婚wor..
頂... !乜你咁ga..
但佢ge說話令到我好心動 始終一個人搵錢唔夠兩個咁快
但我煩就煩在... 仲未夠稱同你一齊做wor梁生..

梁生睇0黎真係冇乜用過腦ga wor..
噙晚同小華子講 話叫我個幾個月唔好做野
等你養...
梁生.. 想我做c奶幫你執屋?> 我好貴ga wor!
你請唔請得起丫 !!!! hoho~~~~

唉....
諗得我好煩丫...

早幾日飲完酒撞到a t~~~
a t話我個樣爛浦左... 有乜計丫...
同左隻浦精一齊 ~~
yeah~~~!!!
今日考完試la!! 出去viva la ~~
are u ready???????????????????????????