2006-05-14 23:23:49sInO

mother’s day~~

happy mother’s day!!!!!


wa~~ 今日...o o 地k咁la~~~
同老公訓到4點 老豆打0黎問我地起身未~~
收線後起左身
我地兩丁友換衫 沖涼 gel頭 搞到6點我先返到屋企換衫

我一個人返去先~ 老公泊完車之後 上埋0黎陪我揀衫~~

之後去左皇家金堡度食buffle~ keke~~ 好開心丫~~
但後尾老豆同我講左d野搞到我喊 子健即刻掉低d野 攬住左我!~~ kaka~~
收聲了~~~~

之後老公車左我同媽媽搵爹爹羅野~~ 羅野個時見到+2個老公車住佢~
仲好大聲咁跟返老公同我講個句:小心睇車..!

忽然間好羡慕+2... 好幸福 個種感覺好sweet~~
好想ar~~ kaka~~ 不過老公話過幾個月會俾驚喜我
唔知係我地拍拖一週年紀念丫... 還是我18歲生日仔個時lei?

頭先0係老公屋企睇"女人唔易做"ge大結局~~
a ling個細佬同海旋講:叫得你陪我睇雙人床梗係咩ga la~
e????? 乜係咁ga咩 >? 咁梁小朋友你講咩ar~~~
下???????????
講清楚 d得唔得ar~~
好了... 11時26分. 老公只不過係返左工半個鐘頭... wa!!
好掛住佢丫 ><"
我要早d覺豬仔.. 等老公放7點個時同我去食早餐餐~~
yeah~~ 我要; 乖乖咁等老公0黎接我~~~

love