2006-05-03 23:16:44sInO

不必你做某個你...

今日你終於忍唔住... 中午sms問我 :你想我點你先開心返ar?唔好咁la 好冇ar?

kaka~~ 我都唔知... 結果我sms你話覺得你呢排好敷衍我
你冇覆我 因為你唔得閒覆我.. 到4點2個字 電話響 我cut左你線~~
cut左兩次之後 你sms 我問我0係邊 話過0黎接我..
拍左拖差唔多成年la.. 仲未知我放幾點..
之後你話0係學校門口等我

見到你.. 你仍然係笑笑口.,.. 好野 ~~
a堅話你寵到我壞哂 um... 我都認 kaka~~>.<"

就係咁~~ 又冇事lu~~~~
算吧la~~ 原來... 我呢排唔方便 真係發顛jei~~
要你咁辛苦~~ 對~~~~唔~~~~住丫~~~~~ >3<

kekek~~~ 我 好 掛 住 你 丫 ~~~

>3<~~~~