2003-11-17 21:35:19Siuwankk

榮升表姨

11月15日 星期六

哈哈~今日真係好開心呀!因為...我一訓醒就知道表姐的bb出世了~我做左人地表姨呀!好開心!

bb o係零屒o既3點幾出世~本來我都想今日去探佢地架,不過探病時間由5點至7點半,我放工番到去都close lu,所以就第二日先~唔知bb個樣點架呢!?好想親眼見下佢呀~~~

講番今日番工,其實都預左我同阿haze會同佢地分開坐...點知...連我同haze都分開左呀!結果我今日自己坐四樓...唉~好寂寞啊!不過我今日坐的係football quickline,即係話只會幫人買波,而且每注的總投注都要$200或以上。所以呢,真係幾他調,又無壓力,幾好架~不過我接call時都少少緊張,話晒第一次嘛~不過d客都幾好架,會就住慢慢講,又唔介意重複,可能d人後生d,有禮貌d呀!今日第一次幫人買波就已經有兩個大額投注,我諗佢買o既真係win緊喇,否則唔會大拿拿幾千至成萬銀咁買,而家d人真係有錢呀!

雖然一場先有一兩個call,都算幾悶~不過我都幾enjoy架,無咁大壓力呀嘛!點知...好過份呀~人家坐得好地地架嘛,d其他坐normal位o既人話想試下幫人買波喎...激死我呀~要人家調位~結果由第8場開始我又要幫人買馬lu...幸好多call,咁我都覺得時間過得好快。


唔知以後番工會唔會俾人隔開黎坐呀...咁我就唔知點算架喇~~~你地要快d train埋賭波呀~我地要一齊坐呀!!!


放工同阿yan行左陣南豐就各自番屋企lu。(我終於搵到古潤唇膏,不過佢貴左好多呀!)
阿yan:我好想去k2呀...不過,我地之後都無乜時間喇...唉~好想去shopping!

Shopping never end←已經無法再出現喇...><’’