2003-11-17 19:22:06Siuwankk

每逢佳節倍思...

11月13日 星期四

星期三同埋今日我都係要番工。星期三就唔洗講,一向都要番工架喇,不過d時間都過得ok快,無乜特別(應該!)〔我太耐無寫日記...都唔記得發生乜事...〕呀~我記得喇,放工搭車時撞到中學時個男社長,同佢傾左由荃灣上屯門公路口的時間(佢話佢要訓覺喎~)雖然都唔係好熟,但感覺都幾親切呀,話晒曾經都為陸運會努力過嘛!!!

講番星期四,因為為左個賭波,我同haze就要番去”dry run”←唔知有冇串錯/___\。本來以為番去有得走火警架,點不知無喎...只係不斷咁試用個新賭波system,沙田o個邊又慢喎,攪到人家o係度等,又唔知做乜喎...悶死人!之後用得喇,又播黎播去都係o個餅帶,聽到我曉背呀真係...

點都好,無無聊聊咁就賺左幾個鐘$$$,咁都幾好呀~


呀~我地放工有個小插曲喎。咁我地今日係同阿ping一齊番架嘛(樓下撞到),咁當然走就我地三個一齊走啦,大家傾到就黎聖誕節,阿ping就好感嘆咁講左句...「每逢佳節倍思”春”...」hahahahaha~~呢一句話真係令我地三個爆笑!阿ping,你要用一個月時間努力呀~否則真係...「每逢佳節倍思春」架喇!哈哈!