2004-01-18 00:31:27Siuwankk

心情唔錯^-^

04年1月17日

今日就係考mc o既日子喇...唉~回想起尋日一起身就對住部電腦,一邊溫一邊玩...都唔知自己係咪溫緊書,溫完都唔知自己識唔識..而家,就係考驗的來臨喇~!

朝早7點起身..番到學校剛剛好9點,見到所有同學仔都o係block c傾計、溫書...唉~呢下我都仲未識驚~因為成日”仍”住---open book架嘛,3個鐘點都會搵到o既!---就係咁,我地等左十幾分鐘就入去<受死>喇!
嘩~呢個阿sir好高招囉~用兩個唔同subject的學生隔開晒,仲要係每一個bpe+bis學生就隔一個吉位...勁呀!(已經唔係再用paper1 & paper2咁少兒科喇~真係唔好睇少佢!!!)
settle down晒之後,3個鐘頭的鬥快搵書test都開始。o係三個鐘我都不斷咁搵書,不過呃人o既...好多書都無,都唔知o係邊出黎架...所以有d都唔知寫乜...唉~好愁囉!不過就係不斷咁左搵右搵,三個鐘唔經唔覺就過左喇~考完都係o個句啦,等死~(我都搵得好努力架,點都唔會fail卦...)

點都好,考完呢科,又係要努力下科o既時候...仲有科更勁o既野等住我<<LAW>>!唉~三日要讀晒d notes(實際黎講我得一日半的時間o者),仲要係明晒,識sub番落d case到喎!最重要今次係無mc question呀!唉~真係要專心d溫喇!

放左學,我地四個落左荃灣食米線,可惜太多人,就食左其他野~之後仲去左smartone、零食舖、送埋elby去mtr station(發現66m個站改左...)、去番搭57m/59a...最後咪咪一個電話,我就搭58m去左市中心。
去到市中心,咪咪同表姐佢地食緊lunch,咁我就緊係同bb玩啦~佢真係好得意架,而家識ee呀呀,就好似同你講野,識得應你咁~真係好開心架!不過佢越黎越重手喇~哈~抱得佢耐都真係好累好累,隻手好痛添!

之後陪咪咪去左超市買野,買完野我地即刻番屋企喇...因為我太眼訓喇~所以番到屋企搵左衫就撻左落床訓訓訓...訓到食飯~食完飯睇queer eye, kyan真係勁型勁正~可惜佢係gay,真係晒!
突然~手提的<小星星>鈴聲(for無來電no)響起喎...邊個呢!?嘩~~~阿哥呀~佢打長途俾我呀,好開心呀!我地傾左好多野呀,但...我個手提黎架嘛,本身佢都得兩格,加上再傾呢..就勁快無電...我聽到佢dododo我...我心知不妙...我本想差住咁傾,我都未做得切個動作,佢就...自動熄左機喇~~~呀~~~
點算呀!?好無奈呀...咁難得哥哥打俾我喎...正當我仲同咪咪呻緊時,屋企電話又響喎~原來又係阿哥呀~哈哈~佢真係好叻架!識得再打多次黎,真係好開心~就係咁我地就傾到10點喇!

◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎

p.s.妹妹o係boots買左set野番黎,裡面有枝body spray,勁香呀~勁鐘意~你地又去睇下呀~好靚好香~士多巴梨味架!(下次影俾你地睇下呀!)

雖然今日好累,但都好充實,又好多特別事發生呀~
所以呢~ 心情指數:7(可能加上個spray影響)
算係唔錯啦!