2004-01-31 05:44:00PAN

中學時的信

今晚,好無聊.想寫信俾牛奶仔,所以搵左d信紙出黎,
咁岩我好耐之前入左d信係個袋度.所以就一齊摷左出黎.
睇返既都係1d f.2~f.3既信,果陣既我地真係好傻!!
記得”大刀””粗英”呢d名ma?哈哈~好傻呀!
仲記得我地成日玩手仙ma?果陣仲覺得好似好準咁!有一次我地玩,仲話tit會同大b黎一齊tim,依家tit去左us lu,可能佢地到30幾張野時會一齊架!哈~~
仲有仲有pizza&pat癌,記唔記得佢去旅行時竟然著西裝囉~

睇返d信真係有好多回憶呀.其實我地果陣寫既好多都係是非!
拿!我唔知你地有冇寫我架(不過我人緣咁好應該冇)~
寫信亦都係我地溝通既橋樑!有咩都係信度講,都幾好架.
不過我成日都唔回信架~so sor

如果唔係有呢d信,我都未必會記得起我地都曾經有呢d傻更更既日子!
可能我地係中2~3既時候曾經好唔鍾意邊個邊個咁,不過我地冇咩可能再搵返呢d回憶.始終人大左就唔可以再咁傻,唔可以再成日hehehaha過日子.

我地好難可以搵返哂成班人出黎lu~(可能係我唔合群)
睇到既朋友仔!!識做啦!!得閒叫埋我出去行下街呀!