2005-09-15 22:18:18siuchinggg*

910 - 915* 學習到不傷心* =]

九月已過了一半了..
這個月,,
老實說
不快樂的比快樂的多*

9月10*
今日同左SIUTT出街*
去左一個好多人既地方-旺角
真系好多人好多人*
去左太子食野*

今日快樂的是,,
我今天見到了很多的THOMAS* >3<

夜晚君君吾開心* 同佢傾左陣計仔,,
之後佢過左聯邦*
妳吾好吾開心心喇,, 小靖撐妳GA* =]
呀珊去左我屋企* 坐左陣,,
之後走左* =V=

今日行行下街對鞋條邊甩左* 好樣衰 =V=
今日 行街行到隻腳仔好痛痛*

其實我介意 妳的態度* =*[

9月11*
今日是一個用來擔心既日子* =V=

今日搵吾到饅魚,,君君同蚊蚊* =[
她的態度又差得很* 什麼關妳咩事* =O=

呀珊泥左我屋企入MP3*
之後我去左新翠搵LUM仔,, 行街傾計仔*
去左M記食蘋果批* XDD

夜晚,, 竟然同妳嗌交* 好吾開心好吾開心,,
吾明白 妳可以咁樣講野* =*[

9月12*
今天真的真的不開心*..
對朋友那種感覚,, 已變質了* =*[

今日LUNCH系CANTEEN10個吾開心裡面有10萬個吾開心*
可能,, 我對朋友真是太敏感了*
對不起的* 對這樣事,, 我玩不起* =*[

可能太久沒哭到這樣子,,
哭的時候,, 整個腦袋也是饅魚同君君*
可能 我太愛妳地了* XPP

放學返左屋企換33之後,,
同饅魚去左CWB搵諾諾*
去左現代報名* =]
之後去食麻布茶房* D野食差左..
之後就返屋企喇,, =]

今天,, 始終不開心* =*[

9月13*
返學*.. 好支力好支力 =[

放學仔* 同諾諾蘇珊去左九龍灣*
我地陪蘇珊去現代報名* =]
之後去左KFC食野* 好懷念之前同蘇珊第一次食野果時*

陪諾諾等車* 我同蘇珊去左德福*
我地行街街傾計仔*
我地仲見到彩虹下面有米奇老鼠 XPP
之後去左M記,, 蘇珊陪我去食蘋果批*
真系好好食* XDD

今日 都總算幾開心*

9月14*
一早同RAINBOW一齊返學*
去到彩虹,,陽光普照* 但 竟然落雨*
同RAINBOW搭的士返學*
佢話一陣會有彩虹* 我問佢系邊可以睇到,,
佢竟然叫我自己去搵 =V=

点知返到班房* 系個窗口度真系見到彩虹*
真系好大條好靚* 咁大個女第一次見到彩虹 XDD
真系好靚 但系 學蘇珊講 淨系得一剎那*
睇住佢慢慢冇,, 有D吾開心TIM*
不過 見到彩虹已經好開心喇,,
雖然竟然會系5A班度睇到 =V=

返學又系上堂上堂同訓教*
好支力好支力* =[

放學同諾諾去左CWB* =]
陪佢買褲* 之後我地去左KFC食野*
系咁傾計系咁傾計系咁笑*
好開心好開心* 好耐冇笑得咁開心*
講起D賤人真系特別愉快 XPP

之後返屋企,, 同左呀言傾電電*
都好開心* 好耐冇同妳傾電電好耐冇聽過妳把聲*
妳吾好成日吾開心* 有咩事都要笑要開心*
仲有好心妳就早D訓喇,, 個樣殘到咁..
哈哈哈*.. 我會記住妳生日架喇* XPP
下次我整朱古力妳都要食GA*

始終 我都系覚得THOMAS系得意過細半GA* HEE..

之後同SIUTT傾電* 就訓LUUU

9月15*
今日又系返學* 好支力好支力
仲要上埋PE,, 真系成個人散晒*

見足佢成日,, 都始終開不了口
唯有在此跟她說聲: 生日快樂*
妳永遠在我心中也是我的好姐姐* =]

放學* 同RAINBOW一齊搭MTR*
我去左西灣河見老感* =]
同個老感傾左陣計* 佢知道我補習佢好開心*
突然之間吾系咁捨得佢咁..
但系 我又吾想受落去啵 XPP

返屋企* 系屋企HEA*

今日 個腦袋特別多野諗*..


終於寫晒呢幾日既事*

就到中秋節,, 周街都見到燈籠咁* =]
應承我買燈籠俾我果D人好快D去買喇,, XPP
我屋企人系正日做節,, 出去食飯*
果晚要陪女麻女麻* 可能邊度都去吾到*
對吾住呀* 朋友們 =[ 最多提早呀 HEE*

一到中秋節* 一到九月...
就很自然地想起她了*
最近 知道她好像跟她的毛毛分手了..
心裡不禁地痛了*
真的真的 不再想想起她了..
其實 真的很辛苦* 但是..
不想在這兒說太多了* =*[

蘇珊常問我感情既問題*
其實 可說是一片空白..
UM.. 吾系好識系度講TIM* =V=
總之 其實我都幾享受現在GA* XDD

個人諗通左好多覚得自己大個左*
見到自己咁樣都幾開心* =]

發覚了讀F5真是幾辛苦*
說要讀書讀書* 原來自己現在還未努力,,
我想 是時候要努力了* 我要加油我要加油 =]

呢排個腦好多野諗好多野煩*
不過 吾梗要 我會 令我自己一天比一天更快樂*

都吾知寫乜好喇,,,
有咩講 留返下次再寫喇*
希望你地可以繼續睇我個新聞台喇* XDD

好中E聽呢首歌*
真系聽極都吾厭呀* =]
聽親呢首歌就好想搵個人對佢咁好*
可以為佢做一個忠厚女生*
哈哈哈*.. 不過睇下有冇人要先喇* =]

好人難做*

知你好 長得高 伴著漫步令女生羨慕
能熱戀 真驕傲 我要每位都親眼見到
當你問 我是否跟你終老
我答誰又有力裝籠牢 或者相愛算數 來吧跳舞
也許戀愛中人不會衰老 當這樣大家都好

為求你開心 飾演忠厚女生
事事也不過問 我是吸引你的心才來熱吻
不用 問是否好男人 全憑我好心
就算總充滿疑問 學習到不傷心
當你又移情誰又是嘉賓
當我是情人誰又在旁付出至死一吻
無論誰在吻 但未必比豬吸引

很難做 極大霧
步步亦是萬八分惡做
能做的 都肯做
我也己好心給你對賭 不過問
我自甘皆因喜好 對你其實己熱戀窮途
練得不會呷醋
從文棄武 你想要的
讓我不怕虛耗 你錯就是我不好* =]