2008-06-06 21:38:45♡"OK♡

[今日]翻德勝好開心......

-----------個日第一次入貨同林林去真金順手影的工作前狼狽情景----------

今朝乜甘早起身
作孽
翻學都無甘早
先六點度

又唔知點解訓唔著
跟住就用電腦咯

之后整好曬去KINI個度接埋巨
去到巨屋都9點半
遲硬到啦
等個衰人又等成半粒鐘
真系慢到O甘

不過今日真系天公不作美咯
好落唔落甘早落大雨
成身濕曬啦
無可能著對布鞋去噶
甘就天注定我要著高爭鞋啦
邊個叫巨“防水”

之后非常狼狽啦
去到初中部

O甘多人
之后我發現我自以為斯文LOOK既斯文LOOK其實好異類
因為因為
非常之非常之
少人著高爭鞋
真系好OOXX啊!
我個自認為好斯文的斯文LOOK遭到很多人的鄙視啦,但講真我覺得真系幾斯文窩,見老師,夠曬正式啦




整到D人好似動物園睇大奔象甘
真系戴個豬頭炳面具都無甘勁
就快去到王柏英度
我同kini突然唔想上去了
因為
邊個叫我地著鞋
不過后尾都把心一橫上左去

我地班超多人黎左
王柏英特登將第一節之外既課空曬出黎
仲好開心系甘同我地傾計
無話凈同邊D人傾
而系大家一齊
感覺好開心好溫馨啊.........................
雖然當時巨管我地個時我無可否認有時會憎巨
但而家真系可能會想多謝巨咯
人啊
總是要失去了才會懂得珍惜
(我就系呢類人既典范啦唔使問)

王柏英一早就應承我地請我地去食飯
最衰BROKEN無翻啦
王柏英甘中意巨
真系!
不過睇得出王柏英真系好開心好掛住我地咯
由頭到尾都笑得好開心

食飯個時仲系甘叫野食比我地
驚我地唔夠食甘
真系好多謝巨
好掛住德勝啊救命啊救命啊!!!!!!!!!!!!
等我以前仲覺得高中部大大就難好甘
點知原來德勝好過巨好多噶啊啊啊啊啊啊啊

我地仲去穩黃毅同黃美政
都傾幾耐
都算好傾啦如果老師同學生既話
總之就好有親切感啦
最遺憾系LILY要開行政會議
我地見唔到啊.................................
有D傷心啦當然
我地真系好中意巨噶
可惜巨總系甘忙
希望仲有機會見到巨

啊差D唔記得講
今日大雨到O甘
去嘉信的路上已經濕曬腳
之后入嘉信

簡直水浸
成只腳伸落去完全唔見鞋噶唔系呃你
好多人都好狼狽
雖然一身濕
但我覺得無咩好唔好
覺得好好好好難忘

好好好好好好好好開心!
好難得咯

之后食完上去唱K
都算唱得好玩啦
不過最衰我唱歌實在唔掂啦
唔系好玩好多
最好笑啊魏狗同HUGO唱浮夸
同埋死魏狗系甘點D撈歌
笑到暈hel

仲有就不得不講
嘉信D歌真系好好好好好好好舊啊媽咪!
巨居然連如水都無啊大佬
乜K店黎噶甘都得
整到我難期待有得唱
塞曬我D感情同表情啦

之后唱三個鐘就散BAND
其實最后主要都系我地平時玩個幾個人留系K房噶姐
無咩既
開心系啦

不過今日攰
又唔想睇電影
好想翻屋k
所以就破天荒三點幾同KINI翻去

平時三點幾都未出黎啦

總結黎講
今日好好好好好好開心!
見到老師開心見到同學開心
希望大家都好似我甘開心!
你睇對鞋入面巢到,你就知道今日幾大雨啦,行去嘉信時行到入面都入曬水
好彩今日個對唔高,跟又夠粗,唔太辛苦。但成日在雨中行,又耕水,后尾就開始攰了
呢對過年時去GZ買的,個跟好幼,痛苦到O甘,高就一般,8CM度,都夠啦!總之著巨就一個字--痛,除睇電影你米使指意我著
兩對比比,正面
打側