2007-11-18 12:50:41♡"OK♡

[xx]脫離魔掌

話說上星期部電腦又神神地
整到我無得上來update

不過其實上星期都無咩事發生
啊唔系
有件 好人好事
就系我夜晚搭巴士翻屋k個陣有人讓座卑我
呵呵
真系好彩

跟住就到今個星期啦
期中考簡直變態到極點!
科科都要考就算了
仲要科科都百五.....
結果就系
做選擇題做到我傻左
特別系生物
做到我發’孟’
幾乎想掉筆唔’no’
都變態既
成80題
林到我都震幾震....
經過呢次中考
我真系憎死選擇題了

不過其實甘都有好處
至少老師講試卷個陣一排講
唔使講甘多新課
卑多d時間我預習啊嘛

之后既家長會
潛意識覺得無好事發生
不過媽媽&爸爸都唔似得閑既樣
甘就又要到我親愛的姑姐出馬了~
相信我吧
她一定會追住波波唔放系甘問我d野既.....
起碼波波米爆甘多猛料卑巨聽就好了
唔系我高一下學期都幾難過..

今次考試科科都凈低好多時間
累積落來我起碼總共有5個幾中都系度望住鵬鵬個肥背脊發吽竇
慘!
你話如果前邊坐個靚女都好啦
偏偏系一個肥鵬鵬
ps 希望巨無睇到呢度.....




琴晚去剪左個髮
計計落來我都成4個月無剪過....
我都好佩服我自己可以甘懶
不過可惜
d長度都系唔多生性
傷心.....
快生長d啦陰功!

不過我到現時都堅定甘相信
絕對無人睇得出我剪髮
琴晚akini來到個陣我嚴好剪完
跟住我地走出自朝坊
巨先問我:你剪噶啦?
我:系啊 但連我自己都睇唔出我邊’狒’剪左
........

琴晚去買d臘臘雜雜野買到有小小夜
就唔夠時間去jusco了
不過好彩都仲有akini陪我等車
等最后一班城巴~
翻到屋k都成10點半
行夜路翻屋k真系幾可怕
成條街’靜英英’甘

=陣又要出去買野魯~

林到即將來臨既校運會
真系幾興奮噶
件班服聽講都搞掂了
呵呵
不知道我著得好好睇?
希望唔會太肉酸啦~

上一篇:[對嗎]唉 又一周

下一篇:[OMG!!]遇見