2004-10-11 23:35:15~~SiSi~~

~~Hate you very much~~

  I hate you very much ar~~you know?
?今日morning勁無奈ar~~~~同一個I hate既人一齊play volleyball喎~~明知自己唔店就唔好play啦~~接波又接唔到~開波又開唔到~去死啦~我嚴重警告你呀~~~唔好再同我一齊打波呀~~~
  我同另外兩個friends都好hate you ar~我地就o黎忍無可忍嫁喇~~~到時呢~我地肯定會罵你呀~再等多幾日喇~我地就xx你嫁喇~~~hate hate hate you ar~~i don’t want to talk with you anymore~~~