2010-04-16 02:05:07郊區的春天

I wanna be alone

關于愛情我本人有個甘樣既睇法
愛唔系我對妳負責妳又對我負責
我地點解要將愛情搞到甘鬼複雜
無端端就話要分無端端又話要自殺
愛只系全心全意甘去愛一個人
一個值得你愛既一個愛你既人
只要你用心去做拒就可以感覺得到
因爲真心真意可以將愛情彌補
將你收收埋埋心中感人肺腑説話
唔好甘辜寒呐 摞出來同人地講下
無論個結果如何起碼你都努力過啦
其它就由上天去安排啦

life is like a candle
burning in the shadow
I dont wanna make the night comes up
love is like a crystal
shining in the mirror
I dont wanna see the love break up
u just like a demon
stealing all my soul
I dont wanna make the love so hard
I just wanna be alone
being alone

失去了幾秒鐘 門前的那陣風
年少的衝動 欲望的慫恿
我不成熟 不如早早的结束
這時針的角度 我被時間约束
束缚 感覺不舒服 這是一種態度 爱情的霧
St種下的樹 结果等於
我尋找一張纸 描述眼角的那颗痣
红色帶點倔强 黑色掩蓋光芒.
希望 這不是西方 我從來不想她有多開放
回頭望 過去播放
别幻想 我從來不講我有多麼堅強

LaceDolL:life is like a candle
burning in the shadow
I dont wanna make the night comes up
love is like a crystal
shining in the mirror
I dont wanna see the love break up
u just like a demon
stealing all my soul
I dont wanna make the love so hard
I just wanna be alone
being alone

幾多離合幾多融合幾多生生死死
幾多過去幾多失去幾多無言以對
我地只顧向前走唔會比人地左右
向左走向右走條路點都係自己走
你要相信你自己唔好下下靠人地
有時候回首過去做人始終要面對
過去就由拒過去失去就由拒失去
舊既唔走新既又點會可能向你招手

唔驚唔覺 我朋友已經做曬主角
遍佈係廣東省城每一個角落
為生活 為家庭 個個周圍奔波
為仔死 為女搏 仲要供書教學
想話約出去聚下添 都要問下個老婆先
仲要問埋出來消費大概要幾錢
你話結婚做乜先 拍拖又為乜先
友情親情愛情究竟邊樣重要先
唉 做人都唔知為乜 賺埋都未夠一筆
住又住得厄得 越做人就越覺心厄
朋友都唔知去曬邊忽 聯係都算難得
友情親情愛情七情六慾都會消失


life is like a candle
burning in the shadow
I dont wanna make the night comes up
love is like a crystal
shining in the mirror
I dont wanna see the love break up
u just like a demon
stealing all my soul
I dont wanna make the love so hard
I just wanna be alone
being alone

-end-

上一篇: