2008-05-12 23:28:25SIN‧G

過程

要寫什麼好呢?
這陣子發生的事實在太多
昨天是母親節
不同往年
我不再送妳手作卡片
我不再裝模作樣是妳的乖女兒
我買了蛋糕
卻執意吃滷味
塞滿吃不下蛋糕
shut you smoth
this is my place
I know what I do yesterday liked a child
but now I don’t wanna listen to you
I know who I am
I still mind
did you feel me change?
I feel that it is happened
don’t ask me to back to before
that’s all
I know it’s no better to me
I’m not best either
I will keep changeing
untill that day I feel better
but not now
說了一堆有的沒的
我只想說我不想再像以前
逐一紀錄
這些不過是過程
但成果
也就是未來
未免也太虛無飄渺
讓我無力
彷彿這些過程都沒有用
所以我要改變
不斷改變
找到適合我的路
適合我以後的生活