2004-04-05 00:56:00平凡陞

不快~~不快~~~不快

好耐都無UPDATE自己的新聞台
可笑的是,我從未介紹此台到朋友們
(其實又唔係無,只係得一個.......)

此終,人氣對此台根本不重要
我常依靠此台來發洩
無錯,寫作就是我的發洩方法
真的粉爽.....大家不彷一試

近排,真係發生了很多事
對人又有了新認識
原來人有時真係會禽獸不如
為了自己的利益連親人的生死
也可以..........
算吧!由佢地死啦.......

WHAT’S MORE
我發現身邊出現左一個心不可測的人
"佢"同別人話永遠都係好開心好開心
不過對住我就......無心情,好DOWN,唔想講野
玩野咩!!都唔consistency
講真,我好憎尼d人,有咩唔据咪出聲講
講左又唔晒死,最多小一個半個所謂的"朋友"

算吧!我對此世界實在有太多不滿
只希望我可以盡快實現理想