2004-07-09 18:33:46禪蟬嬋

Best Friends In This World

我們之間藏不住秘密
你總能視透我心意
自從踏上了紅毯那一頭
We are the best friends in this world

當我傷心痛苦的時候
你總是陪伴我左右
安慰並扶持又為我祈求
We are the best friends in this world

We are the best friends in this world
永遠是 best friends in this world
讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

We are the best friends in this world
永遠是 best friends in this world
讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

( 間奏 )

雖你有時會令我生氣
我也時常令你傷心
但我們從不含怒到日落
We are the best friends in this world

We are the best friends in this world
永遠是 best friends in this world
讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

We are the best friends in this world
永遠是 best friends in this world
讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

讓我們同心攜手往前走
奔向標竿不回頭

Who are the one?