2011-02-24 21:06:19無休息之男

以大欺小

office的日子將近,

今日我地一班三樓的同事,

合力將自己的部份物資搬去新辦公室,

我地每人都係二至三箱左右,

都不足二十箱。

諗住可以輕輕鬆鬆搬去目的的,

誰不知第二把交椅”(我佬細的專稱),

叫了一個職員比較低的男同事,

幫佢搬了十幾箱野到地下,

再由地下搬到四樓的新office,

救命呀! 以為只搬自己的三箱野就可以完成任務,

眼見這位男同事咁慘,

我地一眾三樓同事都合力幫佢,

最後大家都大汗”dup”細汗,

真係無天理呀!

我諗係佢(第二把交椅)先至會做得出.

o個少少錢叫同事搬野,

仲要係o個十幾箱野唔係輕ga!!!頂你!

仲要撐四層樓真係o攞左我半條命.

 

無辦法啦! 佢係佬細, 我係下屬,

大不了咪辭職,

呢間機構已沒有我留戀的地方了!

以大欺小,

以權謀私

以勢凌人……………