2004-11-22 15:56:30Simona~

2 / 10 天光開到天黑......

1 / 10
o係屋企做功課做到成四點......
你等埋我至一齊訓呢~


=================================================================

2 / 10
返o左去Poly 開會......Ecotourism............
乜星期六都有咁多人o既???
舊can 係多人到冇位lor............

下晝去o左食豆花同西多做tea~

hahahahahaha~ 食 o野 係 人 生 一 大 樂 事 ~~~


一直做到七點半..................!!!!!
去到lib 發現佢唔俾人入na......
附近又冇得影印......
所以我o地要每人打一d......然後互send......


佢o地都走晒na, 咁我同同學仔Alex 就去o左食晚飯~
好肚餓ar~
佢比我想像中健談~
食完飯飯一齊搭西鐵返屯門~


行返屋企o既一段路我一直同你講電話ar~



p.s. 多謝你幫我整個首頁~ 我好鍾意~~~~~ ^.^