2006-03-29 20:46:52AG

4月喇....

又一個月喇... 過得好快... 亦都過得好辛苦.... 日日都好累.... 星期6,日都要成日早起身.... 對於咁懶訓ge我.... 真係唔好受...好彩未病..係隻眼唔聽話... 可能我用得佢太盡喇....

感覺同上年唔同...上年... 係根唔捨得... 因為好lucky讀form5c.... 成班都好好玩... advisor超好.... 今日...advisor亦都係我最想哥個做... 亦都好好.... 成日都就曬我地... 或者係我地蝦佢啦.... 不過佢都唔好受.... 成日比yona哥d大佢... 佢都好慘.... 今年真係好大pressure.... 要唸讀間大學... 好驚... 好大competition..... 冇心機去做野..... 前面既路好foggy...... muddy..... 好多野想dick起心干做... 要增值自己... 要學多d先同人爭到.... 自己真係好有限.... 咩都唔識....

用多左一年時間... 我既aim係ift..... 可能係我傻... 上一年可以入又唔入... 而家先緊張... 不過上一年ge我真係唔鐘意ift的.... 根本無考慮過.... 有得讀form6... mama比我讀書我已經好開心lu..... 上年miss仲驚過我... 因為唸住做野ga la.... 好彩佢地講一講... 我有得再讀...不過唸到.. 之後要自己賺錢交學費我好驚.

唔捨得既好多... 失去既好多.... 唔鐘意自己既性格....
自從sandy ng有次話... "我好鐘意reonna哥種性格..."

當什麼也不由我掌握,
去充實自己,
令自己感到滿滿被佔據的感覺,
我先覺得安全.
逃避嘛? 我唔知呀...
我個心唔響我身體入面.


L.A.

Adriana