2006-03-24 12:01:05AG

IFT

心情... 很重.. 因為我的maths真的一x胡逃...
不過我唸.. 英文應該或者可能都okay ge.. 
hope 拉番高小小啦...

明天就係考試喇..仲係fashion show..
同學仔要比心機行呀.. 我考試完左會番黎睇你地ge!
不過.. 而家唸緊..如果我要再入學校..係咪要著uniform..?!
但係著校服去exam.. 太難受了.. 一定比人bare行曬..
以為我係白痴..做咩著uniform黎..haha

**********************************

尋晚.baba響度整機.. d hi-fi哥d..
因為岩岩搬完屋.. 揾番d n 年前仲住緊幸運閣時期ge hi-fi
見佢咁整..真係有d..
雖然唔知work唔work呀d機仲.. 
不過都係行埋去.. encourage下佢..加油呀咁..
突然之間我覺得佢真係老左好多..
好唔忍心.. 因為我記得佢以前好鐘意hi-fi同fish的.
而家佢睇到d fish既節目都會興高睬烈咁..
因為咁.. 雖然我唔鐘意hi-fi..or fish..
不過還是.. ”喂.又係幾靚wor!!” 咁樣..
佢可能試過唔係一個好老公maybe..
不過而家佢係..仲係一個好baba..