2006-03-06 22:40:47AG

惡魔在身邊

星期6同星期日就係同佢地過.. 睇左我一個通宵... 聽左20次曖昧咁ja ma~ 無野ga.. 不過睇睇下丫猛真係幾好wor.. haha... first impression is nth..

今日change左seats.... ai.. 超唔好囉... sandy ng仲走鬼左去amenda lei度tim~ 我被artemis同sandy ung逼左埋corner... 陰公....

丫tiffany激到死.. 仲要厄我! 佢今次死喇,,!!! 佢阿媽知道鬧死佢呀!! 不過我日日話會同佢阿媽講.. 但係晚晚都冇打比佢阿媽... hehe..

聽日ge econ test應該會唔識ga la... 鬼咩... 都唔知佢up乜... 好難丫開始...



我online報左ift event management ar... 始終都係event... 雖然我次次lucky draw都draw到hotel.... 希望不要後悔啦...... 我要做iris c妹!~~~ 不過驚入唔到啦.... 我d maths又死.... 今年form5 又咁死多人..... 爭都爭死... 邊論到我丫..

PS.. 唔知JULI個仔仔得唔得意呢..
唔知MISS NGAI個係仔定女呢....HAHAA... 好期待呀~