2006-03-02 20:01:41AG

3月2日

今日係星期4喇...... 等左好耐ge sat+sun黎喇.......
唉.. 呢一兩日好辛苦呀..... 唔係多野做... d tests已經postpone唒..
不過好累... 同埋補習補夜左... 佢下個week exam ma.....
之後呢... 今日既搞笑野就係... 阿wing hui入黎....
"我習慣左用中文敬禮ge! 各位同學午安!"
成班無奈到爆...慢動作咁講(因為好唔慣) "許老師午安"
之後發一大輪din.. 叫我地作文..
走喇.. 講左句.."各位同學再回!"
wahahaha.. 笑死我地呀... expect佢講"再見".. 黠知佢仲癲.. 再回都講得出..
chisin ga lor 佢.. 一入到黎起唒鋼咁.. 可能佢又有d驚我地啦..

********************************************************************

至於我屋企.. 今日中午已經超unhapi ga la...
有人黎睇樓...
咪bing ling ban lan 咁走囉..
好彩andrea買左芝麻胡我食..先開心番d ja...
之後番到黎.. 又係一個唔似home既home
我真係好唔鐘意成屋都係人lor..
都唔知係咪我屋企.. 一d私人空間都冇..
成十幾人響度補習.. 日日嘈到死..
我補完tiffany落黎佢地都未走..
日日比佢地見到我個look at home...
有兩個讀聖心tim ga...-_-
今日仲衰..
baba同我講.. 下個月要move house lor!
頂佢呀! 今日哥條友買左lor..(我home係rent屋住ga ja)
又唔知要漂浮去邊喇..
唔鐘意呀! 又要pack野走.....5年內第4次喇..!!

唸唸下.去阿婆度住都好.. 反正而家阿哥move左同gf住.. 佢home有位..!!
或者同人move出黎住啦..! 總之我唔想再留響度呀..