2006-02-08 23:37:53AG

defeated

岩岩講完電話... 其實唔知算完未呢...我話要飲水..收左線.. 忽然之間覺得唔使擔心你... 因為你識照顧自己... 或者有人會照顧你.... 覺得自己係幾咁微不足道... 不過點都好.. 我都會支持你.. 唔好咁硬頸啦... 有佢唔係好好咩... 仲有7日..你就見到佢喇.. 唔好話我知你唔掛住佢.. 我肯定你都鐘意佢.. 只不過佢唔比答案你.. 你先講話佢唔理你呢d說話.. 你仲好在乎佢.. 起碼..你在乎過佢.. 我唔想有一日發覺.. 原來周圍既人成日話我同你有..話我鐘意你.. 係真ge..
我要去飲杯水.. 補充頭先流失既水份.. 我有d心痛既感覺.. 或者只係一時間接受唔到.. 比d時間我.. 希望呢句說話唔會令你唸起佢..





點解連講既勇氣都會冇.. 究竟你想點.. 你想我點.. 唔好assume我明.. 因為你冇親口講過... 我唔需要... 就算我生活係單調d.. 都好過而家咁.. 呢一分鐘我係咁唸... 因為..你未試過令我開心到笑... 亦未足夠我因為你喊... 我算係咩? cry on your shoulder.. should i.. would i..