2003-10-07 03:06:23傻詩

>

10/6/2003
      我唔否認,我係一個幾奇怪o既人, 例如:


如果我好喜歡一d朋友,或者果個人,我想幫佢時,


我會好盡力,盡到你唔信, 我都唔知自己有幾多底線,


中學之前仲搞笑~人地講一句〔唔該啦〕 〔你真係好人〕,


我就乜都幫~~ 中學來講, 人地都覺得我好人ga(未比某人


周圍用佢果d不知所謂理論唱我之前啦,(又話我人好衰又講


唔出我衰d咩果隻啦,其實佢係唔鍾意我好似人人d野都知咁)


咁呢d怪野唔講啦~


       第二樣,細個成日比人蝦, 比人打,d同學都睇唔過眼


但係總係無人幫我,仲同果個人一齊玩啦,所以我好憎果個人咖,


但係而家,已經係咩大感覺, 因為佢o既野已經唔再關我事~


       仲有咩呢? 有時我d諗法都唔同人咖,


例如,你地知唔跳點解我鍾意謝霆鋒丫?以前覺得翜好特叮,好有格,


唔會隨波逐流~ 之後....可能我覺得佢已經漸漸無左自己性格,


同埋太多人鍾意佢啦, 我又唔鍾意d太多人鍾意o既野,


所以而家都唔係好鍾意好鍾意佢~~~


       仲有啊仲有啊,唔知點解由細到大,好多女仔


鍾意o既野我都唔鍾意咖,例如撒男仔嬌啦(呢個少少啦,但開下玩笑o者)


,仲有好多卡通呀,零食啊,雪糕啊,其實我都唔係咁鍾意咖~


而家咁講好難話你知,其實有好多女仔做o既野,


我都覺得反反地感,例如佢地可以奉指咁叫d男仔拎野啦,


要人就佢啦(雖然我都鍾意比人就)... 唔知啊,


寫住咁多先啦~~~


      ~  其 實 我 係 個 怪 人  ~