2003-10-07 02:48:44傻詩

>

10/6/2003
    你地覺得最 close o既係乜野呢?


我以前同我以前o既男友好無聊又唔算無聊咁傾過


呢個問題~ 我地o既答案係~ 〔拖手〕~


真係咖,好多女仔會覺得好多男仔同佢地一齊都係為左,


同埋個目的都係 sex , 仲有攬啊, 果d都係身體接觸,


kiss 呢? 如果你同個你唔愛o既人kiss ,如果佢係靚仔/女,


或者你對佢有少少好感, 肯投入落去, 你地都可以kiss,


但係拖手, 你會唔會無啦啦做丫? 唔會咖, o係街上都會見到


一d同性拖手, 佢地未必係同性戀, 為o既係表現好自然發自自然


o既感情, 可以o係愛情, 友情 ,或者親情, 係真咖!!!


    拖手呢樣野,其實我都幾鍾意,當然都係被自己鍾意


o既人拖住啦~(雖然我以前試過比一個唔係自己boyfriend o既


男仔拖左一晚) 記得果d[鏡頭]全部都好溫馨咖~ ^~^"


仲記得有次行山, 係拖住果個手,係女仔, 果種互相幫助o既心


果種感覺好好咖~ ... 我記得我第一次同人拖手(好似拍拖果隻)


係o係華都果度,我仲記得係邊個同咩情形, 果時個男仔話我[好硬]^^


    哈哈~~ 果日去ringo 屋企果日, 有人玩啊, 出ift 口果時


佢攬左我一下(腰),但果個係個女仔.... 哈哈,我真係覺得我地好friend,


以我記得已經有3個月無人咁攬過我lu~.....搞笑~


    但係我好鍾意兩個人面對面果隻攬,好舒服... ...


好有安全感, 你係唔會想放開咖,當然係自己喜歡咖啦.


我o既不愉快經歷係比個自己唔鍾意o既人要我攬住佢,


又走唔甩~ 佢仲一陣煙味啊~... ... 咁細個食煙,勸佢又唔聽,


邊有人一定要人做佢女友先肯介咖? >".< 我盡晒力咖啦!