2003-10-07 02:45:39傻詩

>

10/5/2003
     咪住先, 未打呢篇野前,想訢下苦~


我都唔知點解,佢係都話我同果個男仔...應該話,


佢係都話果個男仔鍾意我啊,可能我係唔黑佢憎O既,


佢對我應該有D好感呱,唔多唔少~ 但唔知係咪果隻啦~ 


唔理啦,可以點理? 都係真係事實時,我就會知點處理咖啦,


可能到時我想法又唔同左呢~? 不過佢都係一個幾好O既男仔來O既.





     係呢,講開評價~ 早前,大約半個月前,有人同我講我好得意,


UM...同我一齊好開心,好搞笑~ 我唔開心佢都好得意咁唔開心,


但係呢個係一個女仔WOR~ 而家佢係我好好好朋友啊,我都好珍惜


我同佢地O既友誼呢~~


     係囉,之後,最近,我又收到一D人對我O既評價,其實


我最想知道同聽到就係呢D~係好係壞,我都可以去改進麻~


所以有咩批評,我真係好想聽咖! 唔講呢D,係囉,


我一開ICQ,好多字啊~ 其實我唔知算唔算比人讚呢?


首先要多謝佢先啦(如果佢知道我係講緊佢),UM... ... 但係呢,


或者我唔講你地唔知, 我無同人講過咖, D人呢,除左話對我第一印象


係覺得我好靜之外(男仔女仔都係咁講), 第二樣就係 [同你一齊感覺好舒服]


[好似咩都唔駛煩咁], 第一樣,好多 人到同我熟左就少左咁覺得咖啦,


其實唔係靜, 係有時我都好怕人咖~ 熟左咪無野囉~


咁第二樣, 係男仔同我講得多囉, 唔一定係 男友,因為都唔係個個


來我都要接受晒咖麻, 有D自己真係好唔鍾意咖麻,


但係通常我D朋友 同埋 [喜歡] 我O既人都會咁同我講咖~?


其實有無人可以話我知事實上係咪真係有呢種感覺咖?


有幾多人對我有過呢種感覺啊??? 話我知丫???


其實係咪因為我有時太傻婆呢? 有時真係癲咖,


我傻比你睇咖, 好低能咖, 你見過未呢? ^~^"


UM.... 諗唔到寫咩啦,係咁啦, 總之我呢晚就好好好好開心啦^0*

PS 比人感覺係咪靜,我唔知啊,但係試過人地(男仔)


   O既家姐就話我似兔仔囉 (係個款,唔係樣)