2003-10-07 02:42:06傻詩

>

10/2/2003
     10月2日,夜晚好似6點鍾到, ringo打比我話問我得唔得閒,


雖然有人來我屋企, 但我估計佢都唔會留得耐, 就話遲d先覆佢,


應該都得咖啦~ 好耐無見啦, 其實都掛住佢地~


     之後好似8點人地走左,我就去啦~


蘋果話o係 lrt station 等, 我叫佢地2矛3,我到左再打比佢地啦~


點知, 竟然係我最早到啊 ~>".< 我同蘋果會合, 仲有佢妹妹,


幾靚啊,哈哈, 同我細佬同年wor~ 之後係RINGO 到,之後就係 KEVIN


(陳冠希), 我地玩啦, 其實好快要坎, KEVIN 要返工, 我第日要返學,


蘋果佢地都要返屋企唔可以通宵, RINGO 屋企佢媽媽O係度~


哎呀~ 唔知點解一同人地一齊就好開心咖啦!~~~


    最先,行到 RINGO樓下,KEVIN無啦啦走埋D來


同我講佢今日見工,(好似好認真O既樣)我咪問佢點囉,


佢好詳細咁講左,有DD嚇到我,因為佢個款唔似咁認真O既人,


仲要同我講~ 哦, 聽完佢講, 我覺得佢都尚算上進啦~


之後上到去, RINGO又問多次佢今日點,呢次唔知算


詳細定搞笑,因為佢講埋幾多點,同埋我覺得搞笑O既係~


唔通真係要靠樣? 佢話個BOSS話佢個樣唔似做呢D


OFFICE BOY O既粗重野, 仲要打返電話比佢話


幫佢留意下文員WOR~ 話佢樣貌幾好, 哈哈,仲唔關事?


總之搞野啦,. 我已經發現左好多之咖啦, 佢似幾乖仔,


RINGO 阿媽煲湯佢話飲 (仲不停講[飲呀][我最鍾意飲湯]....


唔記得咁多啦, 但加埋佢果個咀形,真係幾可愛咖~ 哈哈^0*


     中間果D野已經唔係記得太多啦~


我地玩左TURE OR DARE , 即係要你答問題唔准講大話~


我其實都唔知自己果日有無講大話~ 因為有D野其實自己


都唔敢同未肯定咖~ (係問我鍾意.... 果D野,我自己都唔敢肯定)


但我絕非有心講大話咖, 應該唔會應驗我地果日個承諾咖可?


不過 , 訓咩又係我提議O既, 因為我信報應囉, 所以我都唔會呃人~


(不過比你地, 罰係罰行衰運,好衰果隻行一日,你地制唔制丫?


你地寧願係行衰運定係講個唔可以/唔想比人知O既事實人聽丫?)


    唔知呢~ 但D人寫D野真係頂隱~ 〔我愛你〕


兩個男仔都同我講左,哈哈~你話搞唔搞笑?


如果咁計, 我果日比人愛左3次,RINGO 同我講一次,


之後問如果要比你一定O係呢度揀一個人來愛,KEVIN 揀左我,哈~


之後蘋果先搞野,寫條紙係 〔同阿詩講我愛你〕之後KIEVIN 唯有


同我講囉~ 好好玩啊 , 其實係開個GAME 了解下我地幾個O者,


唔係條條問題都好似果D咁玩O既~


    之後果D唔講啦,(因為可能唔講得/唔係咁方便)