2003-10-07 02:41:08傻詩

>

10/5/2003
     太耐啦, 太耐啦,隔得太耐啦,今日已經係10月5日,


過埋12點tim~ 係十月六日,我再唔寫返d野, 就應該要星期三


先再可以再打(唔得閒), 同埋自己懶呀,都唔知會唔會拖~


我又想留住自己開心o既野係日記度~


(同埋我已經唔記得左一部份野啦)


     好啦,由最前講起~ 9月29日~~要返學~咁我


好求其咁搵左d衫就返學,求其啦,又唔係要做d乜野~


點知有人打比我,話o係佢哥哥屋企,好近啊,我平時搭車,


淨計車程,5-7分鍾就到,但我無諗到佢會話過來,我


又要返學~ 收左線, 佢話之後再打來,應該會過來搵我,


但收線果時距離我出門時間只有半個鍾~ 同佢講電話,


其實我咁樣係唔夠時間執自己同搞野~ 算啦,


之後好快佢就打比我,話 o係我門口, 點算呢?


最後我捱鬧, (1)無食阿媽住o既飯就出左去,我望住d送,好好味,


算吧算吧~ 一出到門口就見到佢, 阿媽把聲太勁,


佢話頭先聽到我比人鬧,仲連佢打比人,電話裡


果個人都以為係鬧緊佢~ 勁呢!?!?


之後落到樓下, 我問佢其實想做咩咖~


佢話 咁唯有話過來睇一睇我喎, 因為我仲有十分鍾就要返學~


唔知啊,算啦, 人地咁樣,其實我可以唔返陪下人o既,


咁正常人都會叫我繼續返啦, 咁咪... 算啦,陪佢食d野返學,


去左澤豐一間其實連我自己都好唔滿意o既店, 但無法啦,


真係唔好意思啦~~~ 好趕咁上去返學 , 仲要遲左10分鍾,


咩呀? 一過5分鍾就當遲到咖啦~~~ 遲過半個鍾當你果日缺席啊!!!


好啦, 無咩啦, 不過好少咁趕~~ d 同學仔望住晒我, 仲有阿 sir,



我果日仲著裙, 我隨離果個有d奇怪......


(但係一,2年前我係成日都著裙咖啦,屋企無褲咁濟tim)


(下篇)