2003-10-07 02:36:48傻詩

>

10/3/2003
    SORRY 呀,我履行唔到我O既承諾TIM

其實真係有無人真係會等住我出果篇野呢~

唉,我懶囉,呢幾日好累啊~ 我諗遲D會補返咖,

但係有D人已經上唔到網睇唔到(事實上我都唔知佢平時會唔會睇)

UM....總之呢幾日幾開心~ (一方面啦)

但係琴日既 TURE OR DARE ,我都唔知自己有無講大話啊,

其實有D野我自己都唔丸肯定, 但可能講出來O既野啗係人地

問我果一刻果時O既笞案~ 但我, 跟住又可能唔係咁諗, 點算呢?

可能你會話 GAME O者, 唔駛咁認真, 但係,我認真囉~

我地協議會行衰運咖麻~ 嗚嗚嗚嗚~~ 究竟我算唔算講大話?

(另一D方面就唔太開心啦)

無論如何, 我遲D會補返咖啦~