2003-10-07 02:35:03傻詩

>

9/28/2003
         UM..... 唔知點解呢~ .....(或者我知點解O既~)

我覺得自己係配唔上佢, 唔夠資格去鍾意佢, 係啦,當你想搵一個人係

比你識得多野,教到你O既, 佢自然比你叻 ,就係唔夠資格配佢囉~

       我知道我 係屎 係 [乍], 但係所以我咪努力令自己

強D囉~ 不過唔知得唔得咖~ 未知之數, 唔知可以進到邊個LEVEL 呢?

定係其實會令我退步~ 令本來一D有O既野,同埋個性都無左呢?



       琴晚個夢好精彩啊,仲中途斷過一次都可以再夢返,

精彩係因為個夢好多野好豐富,仲有D驚O既位,我又有好開心,

又有喊~好慘, 仲攬住一個人喊(我好似未見過果個人),

仲見返一D我已經遺忘左同好憎O既人~

    ( 好鍾意 -> 好憎 -> 對我好左少少 ->                       

<- 完 <- 唔鍾意 <- 無感覺 <- 無咁憎 <--

-> 當然,呢D係我經歷年幾兩年後得出o既結果 )


雖然琴晚好夜訓~~~~ 但我訓到下午一點幾呀~ 發左幾長夢呢~

但係仲好似好睏,唔夠咁~~