2012-09-19 23:52:49Cc

===My Feeling===



回想起當年高中畢業的自己

踏入大學的那一刻不斷拼命工作

為的只是希望努力爭取到出國的那一刻以及未來走向事業型女性的道路

看著昔日自己寫給未來的我既一張小字條滿幸福的:

"我現家坐12:20分的飛機番緊澳門啦! 咁又一個月過去了!

係呢到我學到好多, 識左好多人, 真係過得好開心!

曾經有諗過, 如果我放棄左呢個COURSE, 我既未來會係點呢?

我會唔會停留在這細小的城市裡呢? 

或者可以咁講, 去左呢個地方, 令我更加相信自己,

相信只要有信心, 所有事都是可以成功的!

所以未來的你如果再一次看見這字條, 請回憶一下你在加拿大所學所見所聞,

亦要相信世界上總有你停留的地方, 

只要你願意繼續前進, 我一定會支持你, 

而你亦會再次遇上曾經令你捨不得而流淚的人,

因為他們會在地球的另一邊跟你會合, 而你亦會再次踏上另一次的旅程,

遇上另外一些令你人生有所得著的人與事!

只要你一直相信, 相信所有事物, 機會一定等待有準備的人!

請緊記! 因為呢一刻我可以好大聲說句: 我好開心選擇無錯, 我好開心係呢到度過的每一天!

係未來你要加油努力丫! 知嗎!

唔可以咁易灰心架! 因為你講過你要實現好多夢想!

所以Don't be sad! Keep smile!! Kiss you! 

Debbie 2009/8/29"




6年過去, 

慶幸的是, 理想夢想一直如自己所願一點一滴地完成

這些時間裡, 身邊的友人亦一直教導自己幫助自己

確實令我吸收很多成長很多, 該怎樣走的路, 點點滴滴令自己更為清晰

無條件的輔助令現在的我倒成為你工作上的分擔, 小小的安慰

雖然未能夠完全成為你工作上最成功的左右手分擔所以事務,

但昔日你既帶領, 確實改變我對世界的看法

長大了, 心境變了, 樣子也老了

什麼事情都必須要顧慮到身邊人

陸陸續續見到當年在卡加利認識的一班朋友

他們也踏上了人生另一個旅程

建立他們既幸福之家, 

為完美既婚姻添加新成員, 為夢想更衝前去, 為承諾而奮鬥努力

縱使相隔千萬距離卻依舊為同一片天而期待著!