2006-04-03 17:55:56停留 //*

※瘋狂星期〝六〞..............

嗯恩~~
來打晚到的星期六!!!

挖哈哈...
星期六...
好開心!!!!!!

早上睡睡睡...
睡到12點多!!
挖哈哈....

之後...
肚子餓餓拉!!!><"
我就跟我爸去吃中飯拉拉拉......
嗯恩~~ok...
肉丸配魚丸湯0.0
還可以吃!!!~~~

之後就去我伯父加家拉拉拉拉拉啦!
嗯恩~我記得差不多~
嗯~想想....
6點02分挖挖挖阿阿阿...
地震拉....>"<
喔賣嘎...地震!!地震!!
快...安全帽拿出來戴!~
呵呵...沒那麼誇張啦!><"
地震!地震!好好玩!!呵呵=3=
被震瘋了=.=

嗯恩~地震完就去錢錢櫃唱歌歌歌拉!
嗯恩....不錯!大家都瘋啦!!
跳舞的跳舞!喝酒的喝酒!
撲撲...我差不快瘋了拔??
嗯恩~大家唱到12點多!!!
不錯玩...

星期2要烤肉ㄋㄟ!!
喝喝..好好玩啦!!!
快快來拔!!!!!