2004-07-13 16:44:57sari muniz~

好野!!!

好野好野!!!
i am waitin' for saturday!!!!
yeho!!! 又有得玩哪!!!
great!!!!
我同大波都好開心呀!!!

唔...好 頭先因為真係好得閒呀 所以又上網周圍玩玩哪!!!
e 俾我見到「八字」哩個term 我第1時間就諗起左朱民峰博士!
所以就玩下哪!!!
e 講開朱朱 我真係同佢fd左好多喎近排!!!
真的耶!!! maybe因為佢同佢其他fd出現左少少問題
(放心啦 大波博士--->哈哈哈哈 what is it???? great term!
你d其他fd唔會識得上黎哩個diary架!!!)
所以佢自己呢 就話要「痴」住我囉
er...........
-_-"
都唔知俾咩反應佢好架 
出現好多問號!!! 什麼什麼什麼??? 唔係呀?!
fine!!! 不過真係fd左!!! 好呀! 不過其實不嬲都fd既!!

好 繼續 係噤既....
8字既result出左 哩度就係哪:

簡述:
○個性善良,內涵豐富
○進退有方
○擅長處理複雜事務
○ 內心複雜
○ 消極易妥協
象形:田園之土
優點:你的為人善良又多才多藝,注重內涵修養,很懂應對進退之道
缺點:其實你的內心是很複雜的,容易小心眼又固執,而且常常很消極

個性特質:內涵豐富,能伸能縮的你,其實內心挺小心眼又執拗,不像表面那麼陽光
內容:你是一個內在非常豐富的人,看起來多才多藝又樂觀隨和,而且你懂得融通權變,適應力也很強,尤其人事的應對進退是你最擅長的了。但同時你的內心是十分複雜的,其實你對自己要求很高,比較容易嫉妒別人,對執著的東西難以放手,而且有做事消極的傾向,這都是不容易為人發現的缺點,別人都不知道你並不像表面那樣的陽光

人際關係:表面你是到處受人觀迎的人,其實你的內心滿複雜的哦!
內容:你是個善良穩重的人,而且又多才多藝很能吸引別人的目光,不熟的人會覺得你像陽光一樣活躍熱情,可以信賴。你擅長人事的應對進退,長輩都會覺得你是個懂事的孩子而喜歡你,因此表面上你會是個到處受人歡迎的人。但事實上你的內心是容易小心眼的,當有人在某些方面超越你時你可能一邊嫉妒他,一邊敦促自己追上對方,這讓你在與人相處時壓力很大,了解你的人知道其實你內心不像表面那麼好的!要注意哦!

詳述:溫和滋潤-妳為人善良隨和,平易近人
   養料豐富-妳的涵養豐富,而且氣質非凡
   伸縮自如-妳的處事圓融,應對進退拿捏得宜
   不易集中-妳容易消極、迷惘,失去生活重心
   難以透視內在-妳的內心複雜,別人難以猜透

講真 我cut左好多呀 因為其他對我黎講冇乜用呀!!
我only睇哩d架咋!!!
首先呢 我想講呢
我真係唔知自己消極播 我係咩?
大波朱 我係消極咩?! 我真係1d都唔覺播!!!
突然之間又想快d到星期6添!! 哈哈!
好 我係咩?! 唔係呀/! 唔準喎!!
我內心好複雜咩?! 唔係呀/! 係複雜我就1早死左啦!!
低低既!!!
唔係唔係 1定唔會係囉哩個
小心眼又固執?! 我係架?! 噤我真係唔知呀!!!
我唔知我係咪固執架!!
小心眼呀!!! 有時都有既! 
等等先 雖然有時係小心眼 但我唔會什麼什麼「敦促自己追上對方」播!
1定唔會 做咩要學人o者! 死冇聊!!!

唔.. 其他善良呀 有內涵呀 多才多藝(我諗佢講做戲個d掛)個d呢 好多心理測驗都係噤講既~~~
哈哈哈 其實可能係我都唔知架下!!! 哈哈 好嘔呀!
e 原來我都有內涵架!!! yo 哩度可以prove我有內涵架 
個個死人北北成日都話我冇!!!
算啦 就算我有內涵 你都唔好鍾意我呀 你鍾意大波好哪!!!
佢最有"涵"!!! 哈哈哈!!!

唔 不過我真係第1次俾人話我消極囉!!! 死哪 會唔會有事架?!
哈哈哈哈~~ 白痴痴!!!
http://free.ifate.com.tw/BSYesGoGoGo/Sel/default.asp

跟住頭先又係度勁傾電話 真係傾左好耐好耐好耐!!!
哇~~~~ 電話冇晒電囉傾到!!!
真係第1次呀 1日用晒手機d電囉!!!
poman1早打黎啦
跟住同大波傾啦(近排真係成日同佢傾電話喎 都係佢打黎既!ke!)
之後又同popo傾啦(ps 朱朱個時都係度架 有野有野有野呀下 keke 佢地兩個又係度鬥咀仔呀 當我唔係度呀! 唉~~ 有d野播 曳曳呀下!)
之後又同北北傾 
跟住再同朱朱傾
之後又打俾北北
再同朱朱傾
之後打俾jurly
跟住ms.yip打黎(suck!!!)
之後再同朱朱1齊打俾popo
哈哈哈 傾左好耐好耐!!!
唉~ 死 今日吸左好多radiation呀!!!
會唔會變畸胎架 我第時個b~ 低能 唔洗理我架!!

hehe!!!
大家知唔知俄羅斯有隊女子組合 叫 nu virgos呢?!
哩 唱stop!stop!stop!個隊呢!
好賣弄性感個個呢!
hehe~ 我頭先呢 download 左佢地哩首歌黎聽!
ok呀!!! 其實都!!! 但係佢地個mv真係!!!!
好咩囉~~~ 我諗大家都明啦
好~~嘔囉!!!

No I didn't trust him
But he rushed me to feel
Tried to mesmerize me and was
All sex appeal

Told me everything
That I was longing to hear
Shiny and handsome
My souvenir

And then all of a sudden
I have fallen in love
He would put me down
But I'd still place him above

Tired of searching for the love
That still lives in him
Giving my everything
Like a souvenir

*Given up my heart
In the name of a memory
Fallen down like rain
He could feel every drop

Now I know I have
Have the courage to tell him
Tell him to stop stop stop

Given up my heart
In the name of a memory
Fallen down like rain
He could taste every drop

Now I know I have
Have the courage to tell him
Tell him to stop stop stop*

2.
I've become invisible
I melt away at night
Dreaming once so colourful
Becomes black and white

Loving once so wonderful
Is no longer here
So I'll keep this feeling
Like a souvenir

* x2
stop!stop!stop! x2

呀!!!!真係好咩咩咩呀下!!!
唔怪得大陸禁錄啦!!!
o~~~

仲有呀 我覺得frankee 個首 fuck you right back 都好聽呀!!!
frankee 都幾靚女播!!!

Oh oh
oooh
no no no

(You know there is two sides to every story)

See I don't know why you cryin' like a bitch
talkin' shit like a snitch
why you write a song 'bout me
if you really didn't care
you wouldn't wanna share
tellin' everybody just how you feel

*Fuck what I did it was your fault somehow
Fuck the presents,I threw all that shit out
Fuck all the cryin' it didn't mean jack
well guess what yo,fuck you right back

Fuck what I did it was your fault somehow
Fuck the presents,I threw all that shit out
Fuck all the cryin' it didn't mean jack
well guess what yo,fuck you right back*

You thought you could really make me moan
I had better sex all alone (ha ha ha ha)
I had to, to do your friend
now you want me to come back
you must be smokin' crack
I'm goin' else where and thats a fact

@Fuck all those nights I moaned real loud
fuck it,I faked it,aren't you proud
fuck all those nights you thought you broke my back
well guess what Joe your sex was wack

Fuck all those nights I moaned real loud
fuck it,I faked it,i'll rent you out
fuck all those nights you thought you broke my back
well guess what Joe your sex was wack@

ooo ooo
uh uh yea x 4

You questioned did I care
maybe I would have if you would have come to me
now it's over
but I do admit i'm glad I didn't catch your crabs(性病!!!)
I can't sweat that cause I got to go

*Fuck what I did was your fault somehow
Fuck the presents,I threw all that shit out
Fuck all the cryin' it didn't mean jack
well guess what yo,fuck you right back.*

ooo ooo
uh uh yea x 4

You made me do this

好掂呀首歌 超好聽呀!!
原來噤多粗口既 唔怪得睇mv個時 佢猛「嘟」啦!!!
哈哈哈 掂呀 好得意呀首歌!!!