2004-07-12 16:10:19sari muniz~

星期日!wonderful day!!!! *part 2!!!

我地留左係colours好耐好耐呀! 因為大家都唔捨得走住呀 玩到噤high!!!! 係咪先! 跟住呢 個個都打電話番屋企話「我唔番屋企食飯哪」 朱朱仲幫我講大話呀 佢話我去佢屋企食飯呀!!! Yeah! 我阿媽永遠都會信我d朋友仔架!!!! Yeah!!! 所以成日都搵朱朱同kitty幫我過「橋」架!!! Yeah!!! 哇係 石寶雯打電話個時個把死人聲呀 核突到佢呀 哈哈哈哈 真係 姣到佢呀 雞仔聲噤 我笑到癲左囉!!! 真係好核突呀!
Yeah!!! 好好玩呀! 之後留左係上面好耐 所以呢 我地呢就去食飯哪!!! 去左「大快樂」吃飯 (哩度唔係噤方便打真名出黎既) 呀!!! 笑到我地癲晒呀!!! 最high呀!!! 好嘈呀我地真係!!! 哈哈哈!!! 北北又成日講埋晒d勁好笑既野!!!! 笑到我死晒!!!!! 哈哈哈哈 本身係我同kitty坐出面 佢地3個迫埋1齊坐架 之後佢地兩兄弟話 寧願對住朱朱 都唔想坐係佢隔離 跟住我同kitty就同朱朱坐哪 因為我地隔離呢 係「貴賓吸煙房」播 噤呢 隔離有枱男人啦 噤有個男人呢 唔知做咩播 成日都望過黎 噤佢望呢 就係1望就望到朱朱架哪 笑死我地哪!!! 因為朱朱食飯播 有豆腐有鰻魚仲有牛肉啦 噤朱朱就唔鍾意俾個男人望住 跟住我地話個個男人想食飯播 之後叫朱朱食完之後 嘔番晒出黎 吸晒碗飯d營養 先俾個個男人食播 跟住講講下呢 就話個男人想食朱偉仁整到爛晒個pat豆腐 之後就話個個男人想「吃朱朱豆腐」 笑到我痴左線呀!!!! 跟住我地就話popo個樣呢 真係白痴到呀!!!! Especially呢 係佢呢 個頭dump低少少啦 跟住呢 對眼就向上望播 副眼鏡跌左落個鼻度個個樣係最最最智障架囉!!!!! 跟住朱朱就唔知做咩鬼 冇啦啦整左個「蘭花手」出黎播 笑到兩兄弟死左 我記得北北話朱朱可能因為小兒麻痺所以先整到哩d手勢出黎!!! 呀 好好笑呀! 之後朱朱又如常地又有bonus呀!!!! 哇 大家都有機會拎到bonus呀!!! 不過大家都唔想要囉! 因為個d bonus都係係朱朱個口度噴出黎架! 點解叫bonus呢?! 係因為呢………之前食飯呢 噤呢 朱朱又噴野啦 噤可能噴左係d野食度架播 噤就加料啦 噤就叫bonus哪!!! Suck!!!! 但尋日唔知佢點整 係整左落自己隻手臂度架囉 好嘔呀!!! 之後我又俾朱朱侵犯呀!!! 嗚嗚嗚~~~~ 佢打左落我下面呀!!! Eeeeeeeeeeeeeeeeee~ 呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!!!!!!!
好核突呀! 死咸朱!!!!!!!!!! 好好笑呀!!!! 太多好笑野哪 我都盡量打晒落黎架哪 但係太多 我都未必記得晒呀!!!! 唉~~~ 真係笑死我哪!!!!
哇 兩兄弟好gentleman呀!!! 噤呢 朱朱走左啦 本身我諗住行去搭地鐵架哪 但係佢地話送埋kitty上車先呀 真係呀!!! 仲gentleman過我添!!!! 掂呀下!!! 溝到女呀哩招!!! 好野!!!!
之後kitty走左 又得番我地3個 噤我當然又係俾人isolate個個啦!!!! 唉~~~ 佢地兩個真係好煩呀! 激死我哪!!! 佢地尋日呢 就勁話我似d唔知乜鬼野!!!! 又唔話俾我知播!!! 死煩友呀!!!! 哼哼!!!!
好煩呀好煩呀!!!! 激死我哪!!!! 唉~~~~~ kitty都話我可憐呀!!!!!!

想起了小jurjur!!!! E 尋日見到佢件衫 真係好想剪爛佢呀!!!! 應該件衫既主人唔會上黎睇到架啊?!
唔係呀jur兒!!!! 其實我本身真係唔嬲個個人架!!! 之前d野 我真係唔記得晒架哪!!!! 但係你而家話俾我知佢d野呢 我真係覺得佢好黑人憎囉而家 佢講既野令到我好嬲囉 所以我認我而家唔鍾意佢呀 亦都唔想再見到佢囉!!!! 廢事佢又好自大噤話我咩咩佢啦!!!! 就係噤哪!!!!
好長呀打到!!!! 個句「好好笑呀」 「笑到我癲左呀」 「笑到我抽晒筋呀」 哩d野 我都唔知打左幾多次哪 但真係好好笑呀!!! U know!!!! 正哪!!!! 跟住popo話下次約我地去唱k 哈哈哈 我當時個樣係面有難色個隻啦 哈哈哈 係呀 因為我唔鍾意唱k架!!!! 因為我……………都唔聽中文歌既!!!! 不過我都會去玩既!!!! 哇係 噤大個女 我都係去過1次咋!!!! 哈哈哈~ 好醜呀!!!! 好好玩呀尋日 永遠都會回想起呀!!!!!!