2004-07-06 22:07:29sari muniz~

哈哈哈 好得意!

哈哈哈哈~
頭先o岩o岩去完婆婆屋企食飯!
見到表姐個頭 好可愛呀!
哈哈哈 佢剪到d頭髮好短呀!
好funi呀佢!!!
哈哈哈! 傻波仔噤!

跟住行番番屋企啦 見到有兩個小兄弟仔係度玩緊
跟住個小弟弟拎完袋野 雖然袋野唔係特別大袋 對我地黎講係細袋啦
但係對個細路仔黎講算大哪! 佢細粒粒噤 好可愛呀! 跟住佢係度跑啦 跟住就俾袋野成日都扯低左佢 可能因為對佢黎講大袋得濟! 好可愛呀! 佢跌左兩次呀!!! 好可愛呀!!! 呀!!! bb仔呀! 跟住我同我爸爸同媽媽係度笑! 好可愛呀!!!
之後阿爸冇啦啦係度講話 記得我細個個時呢 成日都仆親喎 係成日都撞親個額頭 撞到黑色1撻 好耐冇未散! 好搞笑呀! 跟住我問阿媽「係呀 家姐都好似同我講過話我成日都撞親個頭 但我唔記得左呀 真係成日撞親架?!」 阿媽就話「梗係啦 撞過幾多次呀真係!!」 之後阿爸就係度笑我話「咪係 邊有人次次仆親都係撞親個額頭架!? 黑色1撻噤撞到」 之後佢地兩個就係度笑我! 哈哈哈 好搞笑呀! 係呀 我因為成日撞親個頭呢 所以而家個頭係凸左囉 好搞笑呀!!! 呀!!! 見唔見到呀?! orlando個頭都撞瘀左呀 我特登拎哩幅相架!!!
好可愛呀!!!
哇 佢真係好可愛呀! i mean頭先見到個個bb仔! 好可愛呀!
好想拎佢番屋企呀又!!!!

e 我表妹而家好高呀 矮我少少咋 
死人頭呀!! 鬼死噤高 佢而家係全班最高個個囉! 死肥妹呀!!!
佢4年班咋! 死野!!! e~~~
激氣呀! 我冇"訂"企啦!! 死野! 鬼死噤高!
好彩我高過我阿姨!! 哈哈哈哈~ 好衰呀!
隻腳又大播!!!! 男人腳噤! 全靠佢阿爸囉! 又高播!
e~~~ 衰野!!!

哈哈哈 頭先好好笑呀 同我阿姨同表妹啦 仲有表哥
係度睇<1屋兩家3姓人> 同埋 <皆大歡喜>
激死我哪! 我睇<1屋>睇到激死左呀!
好黑人憎呀 你唔覺咩?!
有咩可能個個羅敏莊噤賤格先得架!
激死我哪!!! 個個宣萱又唔知佢做咩架!!!
死野呀!!! 仲有個個michael樣衰到佢呀!!! 激氣呀!
好7呀佢!!! 死人核突頭!!! 個頭真係呀!
仲好記得佢之後拍過個個變態殺手個d戲! e~~~ suck!!!
eeee~~~ 好mun呀我睇到!!! 都唔知佢地4個搞乜架!
食屎啦食屎丸!!!
唉~~~ 好想投訴佢地呀!!!
激死我!!! 哈哈哈 跟住我成日都話掟我表妹落電視機度!
哈哈哈 好搞笑呀! 佢自己又係度傻笑! 好得意呀!!
講完~
hehe~~~
this is a zapi day!!!

仲有呀!
今日我睇左the hulk
e~ 唔係太好睇o者!
係呀 好耐架哪又係
哈哈哈 因為有eric bana哪! 所以我先睇呀!!!
好靚仔呀佢真係!!! 超man呀!!!
e~~~ 好掂呀佢!!! 佢老婆真係幸福呀!!!!
e~~~~ eric呀!!!