2004-07-01 20:15:27sari muniz~

6丁友子 7.1 遊街

o what a funi day!
我今日玩得好zapi呀! 成日都笑死左 呀 把聲唔好聽哪我!
哈哈哈 e 平時好好聽家嘛! just kidding!
唔...因為我又咳喎 今日又勁笑 所以...就係噤哪
冇計啦 我係何倩兒播 有得笑就梗係笑得大聲d架啦!!!

he~ 今日約左d人11點係m記仔等
噤我就約jur兒10半係地鐵站等播
呀 真係呀 個條jur呀 10.7先起身 搞到我等左佢半個鐘 佢熱死呀 因為佢趕黎 我都勁熱呀 雖然係企係度等o者 但係我流晒汗囉 唉~~~
即刻瘦晒!!! 哈哈哈 因為流左好多汗!

之後出到去 因為大波朱話驚唔識d人 所以諗住等我地兩個到左 佢先行出黎
跟住我同jur兒到左 見到popo同佢個fd 之後望過d 就見到有條肥肥地既核突友 企左係後面 「泣泣樣樣」噤 勁樣衰 有邊個可以噤樣衰呀 咪only得大波朱1個 跟住我就笑左出黎 死核突友呀 之後呢 popo話北北仲係天后....... (-o-") 唉 how come! so bad!
又等............跟住黎左 死野 仲要賴有儀態噤慢慢行出黎 我地就抽飛睇下睇戲個時坐咩位哪!
唔....就係北北 跟住大頭 跟住popo popo隔離係大波朱 大波朱隔離係我 next to me係jur兒 he~ 噤就坐晒成行 
睇咩呀? troy呀! 太好睇哪! reli!!! 好鍾意hector呀! 佢真係好型仔o者!!! jur兒都話佢型呀 因為jur兒話orlando bloom係佢既 所以我就要左hector哪 哈哈哈哈~ yeah! 唉呀 brad pitt同佢條女真係好sweet呀 e 好正呀! so 羨慕!!! hehe~~~ 好好睇呀 
勁好笑呀 笑死 er呢 朱朱話呢 troy入面呢 d男人呢 7成都係gay架播 佢應該係話男主角架 但係brad pitt唔係啦 hector都唔係啦 噤有什麼可能7成都係gay呢 跟住講講下呢 就話後面個d男人呢 即係個d跑龍套個d軍人係gay架 笑死我呀 次次見到d軍人個時呢 我地就笑話個度有7成既人都係gay架!!! 笑死我!

唔 睇完戲 就到玩既時候哪
我地去左影貼貼播 e 就係哩個moment 我把聲就拆晒 hehe~
好好笑呀 唔知做咩 大家係度推黎推去 好好笑呀 我好記得我成日都推跌左北北同埋popo囉 唔知呀 好混亂呀 哈哈哈 不過好好笑呀! 玩到癲晒呀!
好好玩呀 i am so zapi!
hehe~~~ 好似狗呀 我影到!!!
勁好笑呀 朱朱成日都話要正正經經噤影幅 因為好多幅都係唔齊人架 因為打緊架 哈哈 但次次話認真 都係冇架 1係我俾人搞 1係我搞人 sori囉!
好好玩呀!!!! 

跟住就去食野哪 哇 熱到呀條街 e~
跟住食野啦 哈哈哈 真係笑死呀 popo同大波朱對坐播 勁嘔呀佢地 成日都對望 笑死呀 朱朱今日成日都俾我地笑囉 真係好好笑呀 又笑佢朱民峰啦 哇 好叻架我 我改親個d花名呢 都好hit架 個個都會講架 例如jurly啦 jur兒啦 大波朱啦 朱民峰啦 哇 so hit!
笑死呀 成日都話打俾大波朱阿媽 叫auntie接佢走 因為大家都認為對住朱偉仁好嘔 噤我覺得大波絕對應該檢討下囉 檢討下點解自己噤俾人歧!!!
好好笑呀 北北成日都好靜呀 哈哈哈 跟住我就話佢要擺pose溝女 kekeke~~~
係呀嘛 佢擺到明係啦 成日都整對憂鬱既眼神出黎 哈哈哈~ e~ 核核突突噤!!! 唔~~~~

哇 頭先見到d pacifier原來好平架 yeah!
我可以買哪! 好可愛呀 bb仔! 錫晒!
>3<